frokenblommig

Arg människa

2009-08-10 @ 19:40:38



Vet att jag haft en väldigt humör dom sista dagar/veckorna nu. Vet inte varför faktiskt , tror ni detta kan bero på att jag börjat med p-piller? eller är det enskråk. Jag har alltid varit den glada roliga tjejen, vet banne mig inte vad som hänt. Mår dåligt inombords, även fast det inte syns. Förlåt i allafall för att jag varit så arg ett tag, men mina hormoner spökar nog.
Hoppas ni förstår mig lite i allafall. För det är jobbigt som bara den. Har inte ätit P-piller sen jag gick i 8an och hur gammal är man då? hmm 14-15 ? eller något sånt jag vet inte men ja var liten i allafall

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: F - p '

nästa tävling går toppen :)

håll ut :)

2009-08-10 @ 20:58:38
URL: http://fakesplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback