frokenblommig

HEJ BLOGGEN

2009-08-10 @ 23:40:58

måste ta citatet ifrån alla små fjortisar, ska börja med "Hej dagboken" som bert han är ju fränare.
Har precis kollat Amandas blogg, det är så man blir gråt färdig! "Jag har inte löshår för löshår är för fjortisar och jag är ingen fjortis". Jag tror inte man kan kalla henne för fjortis det finns faktiskt ingen stil på henne. Hon bara finns och är allmänt omännsklig. Orkar inte med småbarn som tjänar pengar på att sitta och säga ooops kolla sperman och mitt hår är så fint osv. Har ni inget bättre för er att prata om håll då käften och sug!


Jag kan bara säga jag har tappat tron för männskligheten

GOD NATT

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Joanaa

Sv: Haha men jag började på den bloggen igår! ;)



Usch fyfan för sådana fjortisar, finns fullt med dom överallt :P

2009-08-11 @ 11:51:05
URL: http://joanaa.blogg.se/

Postat av: Anonym

haha chilla pernilla! spana in kaninens mus xD fuult x/ ska skapa en grupp som heter FFF = fyfan för fjortisar ¬_¬ haha nån borde fan göra det xD

Gillar din blogg, skitgrym :)<3

2009-08-24 @ 23:07:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback