frokenblommig

Avslutningsvis på denna vecka

2009-10-03 @ 19:59:33

Fredagen med andra ord!

Jag var hemma igår, tog en lugn dag. Kände att kroppen pallade inte med arbetet.
Så jag slog mig ner i min underbara sova framför tvn och sappade runt. Värmde en kopp kanel tée med en matsked honung. Fruktansvärt gott måste jag säga, Choklad eller Kanel tée dreglar så gott de är.
Sen har jag köpt mig en mysig pläd. Så där låg jag hela dagen, väntade på min underbara pojkvän. Fast han kom runt halv åtta tiden, så det var som en evighet. Vi köpte oss kycklingsallad inne på norrstrandspizzerian. Satt och pratade lite, sen gick vi hem till mig igen och kollade på en film. Låg & pussades och kramades hela natten lång. Bästa fredagen på länge!

 



CHOKLAD TÈE GÖR SUSEN!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

söt blogg, vad tycker du om min :)?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-04 @ 00:50:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback