frokenblommig

Familjen Annorlunda

2009-10-03 @ 19:46:23

skål & välkomna.

Sitter & grubblar på om jag ska åka hem eller inte. Får hoppas på att pojkvännen är soppas gullig så han hämtar mig. Är hos mamma & pappa ligger i min lilla syster våningsäng. Härligt säng förövrigt, eftersom alla brädor åkte ner jag sov här sist. Så ligger som en stel pinne, försöker att inte röra på mig. Mamma står i köket & lagar i ordning en härlig middag, biff gryta med kantareller, och till detta kalaset blir det klyft potatis. Pappa sitter och eldar i kaminen, ganska mysigt. Men det är fruktansvärt varmt, kanske kan gå ner något kilo nu när man  svettas så haha. Andrea ligger isoffan och kollar på något barnprogram haha rolig lördag (bakis). Lilla my sitter vid datorn och pratar med sig själv och sjunger på just live yoour lifee eeh eeh eeh. Väldigt utjattad låt, orkar inte säga till henne. Då får man bara ett töl i örat hela kvällen. Som ni kanske inte vet ( eller vet ) så bor mina päron ute iskogen. Så några tutor , musik , eller skrik. Kommer jag icke att höra ikväll och vet ni vad de är GÖTT!

Nu blir det snart mat, så jag ska ladda inför en hejdundrar kväll ute iväse

Bye..




Kortet ska förestella ett annat år tionde!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback