frokenblommig

Höst löven faller

2009-10-04 @ 14:17:02

Vaknade klockan fem imorse, och frös som en liten gris.
Mina fötter var utanför täcket, icke skönt!
Så pappa satte sig och la i ved i kaminen, men sova fick jag inte.
Hunden hoppar upp på mig och slickar mig i hela ansiktet. Kanske inte det bästa att vakna till.
Som tur var fick jag lägga mig inne hos mammsen, kändes som man var 4 år igen och rädd för spöken.
Men det är mysigt att ligga brevid mamma och små prata lite.
Den osociala jäveln säger bara mm mm mm. Men ganska bra sällskap!
Nu väntar jag på att mamma & pappa ska bli färdiga med maten!
På listan idag står det

* frukost korv , rullad baconrunt om, och inuti en god gurksallad - till detta blir det mammas mos.

* Lång promenad med göran (hunden)

* Scream queens på tvn


Nu blir det middag bye.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback